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事業案内

Web コンサルティング

WEB CONSULTING

高度な問題解決力で
Webサイトの価値を向上します

Using Advanced Problem Solving Skills
to Improve the Value of Websites

Webサイトを育て、ユーザーに求められる活きたサイトを継続的に運営するために、私たちはさまざまな施策を持っています。まずは、ユーザーとお客様の双方が求めるものを徹底的に調査・分析を行い、次にサイトの問題・課題を洗い出し、目標達成に必要な最適なツールの選定・実装を行います。Webサイト最適化へ導く高度な問題解決力で、Webサイトの価値を向上いたします。まずはご相談ください。

We have a variety of measures to use for the cultivation and continuous operation of websites that meet our users' needs. First, we thoroughly investigate and analyze the items required by both users and customers, review the issues with the website, and then select and utilize the optimal tools required to achieve goals. We use advanced problem solving skills to optimize and improve the value of your website. Please contact us for consultation.

DEALINGS PRECEDENTお取引先例

LP / BANNER
LP(ランディングページ)・バナー広告

LP(ランディングページ)の企画・構成・デザイン

LPはユーザーの興味関心を引き付け、行動喚起させるという一般的な理論に基づいて設計します。聞けば当たり前のようですが、実際に広告内の設計・デザインにこの理論を落とし込むにはテクニックが必要です。優れた設計を施したLPは、ユーザーをコンバージョンへ導く強力なツールになるのです。

Tools for Impressing and Attracting Users
We design landing pages based on the general idea of attracting user interest and evoking action. Although it might seem obvious, an advanced level of technique is required to actually implement this idea when designing the content of advertisements. Landing pages with an excellent design are powerful tools for converting users.

LP(ランディングページ)とは

検索エンジン・広告などからリンクした一番初めに表示されるページのことを指します。本来のコンバージョンとなる商品購入やお問い合わせページなどに挟むことで、集客率を高める効果があります。LPは近年活用する企業が増えており、集客ツールとしての一翼を担っています。

The LP (landing page) refers to the page that is displayed in the beginning most linked to from such as a search engine and advertising. By sandwiching such as the original conversion to become purchases and inquiries page, it has the effect of increasing the rate to attract customers. LP is an increasing number of companies to take advantage of recent years, it will play an important role as a tool to attract customers.

バナー広告とは

リンクが貼られた画像広告のこと。成果報酬をわかりやすく認識できるバナー広告をご提案します。

What is a Landing Page?
A landing page is the first page that is displayed when a user clicks a link in a search engine or an advertisement. This is normally a page where products can be purchased or where inquiries can be placed, which results in an increase in the customer attraction rate. In recent years there has been an increase in the number of companies that use landing pages as a tool for attracting customers.

LP / バナー広告の実績

LISTING ADS
リスティング広告

コンバージョンの入り口へ。

ユーザーをWebサイトへ導くため、常に最新の市場動向や情報提供をもとに、豊富な知識と実績で費用対効果を高める効果的な広告プランをご提案いたします。
特に、Yahoo!JAPAN・Googleのリスティング広告におきましては、弊社はいずれも厳正な審査をクリアし、お客様のニーズに合ったコンサル・サポートを提供する正規代理店として登録しております。これまでに蓄積してきたノウハウを活かし、戦略的な支援を実現いたします。

Entryway to Conversion
In order to attract users to your website, we use our knowledge and experience to propose effective advertising plans to improve the cost performance ratio, based on the latest market trends and information.
In particular, we have passed strict reviews to be registered as an authorized agent for providing consultation and support for placing listing ads on Yahoo! Japan and Google, according to our customers' needs. We utilize our vast know-how to provide strategic support.

運用に合わせた最適な広告プランをご提案
  • ・検索エンジンの検索結果ページに表示される「リスティング広告」
  • ・Yahoo!JAPANのトップページ右側に表示される「ブランドパネル広告」
  • ・Facebook・Twitter・ブログなどに配信する「SNS広告」
  • ・広告主の広告効果最適化を目指すプラットフォーム「DSP広告」
  • ・画像やFLASHを用いて表示される「バナー広告(純広告)」
  • ・スマートフォンの普及に伴い市場が急速に拡大している「動画広告」
  • ・ニュースアプリやSNSなどのコンテンツの間に表示される「インフィード広告」

他にも、さまざまな広告に対応いたします。

Proposing Optimal Advertising Plans Based on Operational Needs

  • ・"Listing ads" displayed on the search results pages in search engines
  • ・"Brand panel ads" displayed on the right side of the top page on Yahoo! Japan
  • ・"SNS ads" appearing on Facebook, Twitter, blogs, etc.
  • ・"DSP ads" platform that aims to optimize advertising effectiveness
  • ・"Banner ads" displayed as images or with FLASH
  • ・"Video ads", a rapidly expanding market due to the popularity of smartphones
  • ・"In-feed ads" displayed between content in news apps and SNS feeds

We also support a variety of other types of advertisements.

PROMOTIONAL MERCHANDISE PLANNING
プロモーショングッズ企画

アイデア、デザインをカタチに。

販促ツールの企画から制作までトータルにサポートいたします。新しいアイデア、展開ツールはないか。常に新しいモノ作りにチャレンジし追及していきます。

The idea, the design in shape.
We support the total to production from the planning of sales promotion tool. New ideas, or not deployment tool. Always we will continue to pursue the challenge to the new making things.

ACCESS ANALYSIS
アクセス解析

ユーザーの行動分析がサイトを活かす。

最適なアクセス解析ツールの導入から、分析・現状把握、改善施策の実行にいたるまで、ワンストップで支援いたします。ユーザーの行動分析を正しく計測し、運用目的や状況に応じた改善提案をもとに、活きたWebサイトの運用を実現します。

From the introduction of optimal access analysis tool, analysis and current situation, up to the improvement measures run, we will support one-stop. User behavior analysis to correctly measure, based on the improvement proposals in accordance with the investment objectives and circumstances, to achieve the operation of the alive the Web site.

SEO MEASURES
SEO対策(検索エンジン最適化)

検索結果の上位に引き上げる施策。

サイト制作時はもちろんのこと、継続的な運用を行うにあたってSEO対策は非常に意識される部分です。どんなに素晴らしいサイトを作っても、まずは検索に引っかからなければユーザーの目には届きません。サイトのパフォーマンスを上げるための施策やスマホのレスポンシブデザインなど、効果的なSEO対策を施し、求めるユーザーのもとへサイトを届けます。

Measures to raise to the top of the search results.
When the site production is, of course, SEO measures in carrying out the ongoing operations is the part that is very conscious. I can make no matter how great site, First does not reach the eyes of the user to be caught in the search. Such measures and Sumaho of Responsive design to increase the site's performance, subjected to effective SEO measures, will deliver the site seek to the original user.

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